مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-02سياسي

اموال غصب شده رژیم پهلوی در خزانه نگهداری می شود/ مردم؛ صاحب املاک ملت


رییس بنیاد مستضعفین، با بیان اینکه امام با انقلابش رژیم طاغوت را سرنگون کرده و اموال غصب شده به دست خاندان پهلوی را به ما سپرد تا به مردم برسانیم، - اموال غصب شده رژیم پهلوی در خزانه نگهداری می شود/ مردم؛ صاحب املاک ملت ایسنا/گیلان رییس بنیاد مستضعفین، با بیان اینکه امام با انقلابش رژیم طاغوت را سرنگون کرده و اموال غصب شده به دست خاندان پهلوی را به ما سپرد تا به مردم برسانیم، گفت: این اموال همگی حفظ شده و نظام اسلامی از آنها استفاده نکرده و در خزانه نگهداری می شود.

پرویز فتاح در آیین واگذاری 135 هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خندان پهلوی به مردم که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اقامه نماز را به معنی متجلی شدن نماز در اخلاق و رفتار و گفتار و اعمال دانست و اظهار کرد: مردم باید تجلی آرمان های انقلاب را در جامعه ببینند.

وی واگذاری املاک ملت را یکی از جلوه های انقلاب حضرت امام(ره) دانست و افزود: امام با انقلابش رژیم طاغوت را سرنگون کرده و اموال غصب شده به دست خاندان پهلوی را به ما سپرد تا به مردم برسانیم.

رییس بنیاد مستضعفین، با اشاره به واگذاری 135 هزارمین سند از املاک ملت، تصریح کرد: این املاک برای ساخت مسکن و مدرسه و خانه بهداشت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال غصب شده رژیم پهلوی در خزانه نگهداری می شود/ مردم؛ صاحب املاک ملت

اموال غصب شده رژیم پهلوی در خزانه نگهداری می شود/ مردم؛ صاحب املاک ملت